میهن سایت میهن سایت .

میهن سایت

تحقیق (پایان نامه) : آمیزه بازاریابی – رشته مدیریت بازرگانی : عوامل آمیزه بازاریابی -پایان نامه مقطع ارشد

آمیزه بازاریابی، آمیخته بازاریابی، ترکیب بازاریابی، ابزارهای بازاریابی و تاکتیک­های بازاریابی، همگی واژه­هایی هستند که برای ترجمهMarketing Mix  به کار رفته­اند .    منظور از آمیزه، آمیخته یا ترکیب این است که بین چهار p (محصول، قیمت، ترفیع، توزیع) می­بایست یک نگرش سیستمی و هماهنگ برقرار باشد تا بتوانند در تأثیر­گذاری و متقاعدسازی مشتریان مؤثر…
برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۲۹:۰۹ توسط:محمد موضوع: نظرات (0)